A, mint anya

A, mint anya újratöltve, immár kamaszleányokkal bonyolítva. Már-már azt hittem, fellélegezhetek, békésen hátradőlve figyelhetem eddigi "munkám" gyümölcsét, ehelyett a tomboló pokolba kerültem a kamaszkor beköszöntével. Öveket becsatolni, indulunk :)

Friss topikok

Címkék

anya (5) divat (1) felvételi (2) festés (1) frizura (1) gyerek (5) haj (1) humor (2) iskola (4) kamasz (10) Kamasz (1) lakás (1) lélek (2) metró (1) Nevelés (2) szülő (5) tanulás (1) továbbtanulás (3) utazás (1) vizsga (1) Címkefelhő

Reloaded

2013.01.19. 19:38

szerző: marypoppins37

file00068117510.jpg

Majd másfél évvel ezelőtt írtam az utolsó szösszenetem, valahol elfogytak a szavak.

Most, ennyi idő után megint feltorlódtak az agyamban, így újraindul a kaland.

Némi módosítás, hogy elhagyom a Barbie-fotókat -nem volt egyszerű hetente beállítanom egy élőképet a kölkök szobájában. Akkortájt még nagy becsben voltak a plasztikbabák, ma inkább a körömlakkok, hajkiegyenesítők világában élünk. Persze van, ami nem változott. Olykor még most is szerepet cserélünk és ők anyáskodnak rajtam, hiába, szőkeségem változatlan :)

Elmarad a betű szerinti lebontás, ez is gúzsba kötött egy időben, példának okáért zs-vel kezdődő szót kettőt ismerek: zsiráf és zsabó. Mindkettő komplexebb téma lenne annál, avagy nagyon tágan értelmezett cím egy bejegyzés megírásához :)

Még nem szégyellnek velem mutatkozni az utcán, igaz, ha együtt megyünk valahova, szigorú ellenőrzésnek vetik alá gardróbom és csakis az általuk melegen ajánlott -vagyis kötelezővé tett- viseletben, sminkkel és frizurával hagyhatom el a lakást. Szerencsére már van szemük a divat világához, nem párosítják a babos kendőt csíkos zoknival, a fűzöld pulóvert ciklámenszínű inggel.

Igen, ing, mert a blúz, mint fogalom nem létezik már, ahogyan a szvetter is ősrégi (bár ezzel kapcsolatban nekem is kételyeim vannak. Nem emlékszem, hogy valaha is elhangzott tőlem ez a szó, legyen az bármely szövegkörnyezet), a kosztüm mibenlétéről épp a minap világosítottam fel őket. Ha együtt vásárolgatunk ősanyának érzem magam, de nem bibliai értelemben, inkább a korom végett. Hiába, középkorú lettem, és erre mindkét leányom emlékeztet, leginkább fennhangon a buszmegállóban :)

Azért jól tartom magam, haladok az általuk kijelölt úton. Ennek része, hogy az összes blúzom átavanzsáltam inggé és szvettert sem viselek :)

Címkék: divat kamasz

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gomolyfelho-74.blog.hu/api/trackback/id/tr635027567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása